اطلاعیه ها - آرشیو

اطلاعیه برای متقاضیان تاسسیس داروخانه

با توجه به تصمیم کمیسیون قانونی امور داروخانه های دانشگاه (ماده بیست) برای اعطای مجوزتاسیس داروخانه، به اطلاع کلیه متقاضیان تاسیس داروخانه در شهرهای اردبیل، کلور، آبی بیگلو، هشتجین و مرادلو که درخـواست خود را قبلا از طریق سامـانه امور داروخانه ها برای تاسـیس داروخانه ارسال نموده انـد، می رسانـد در صورت تمایل در اسرع وقت حداکثر تا پایان مورخ ۹۹/۶/۱۹ نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز برای امتیازبندی از طریق سامانه مذکور به نشانی pharmacy.fada.gov.ir اقدام فرمایند. بدیهی است این آگهی به منزله اعطای مجوز تاسیس داروخانه به کلیه متقاضـیان نمی باشـد و درخواست ها پس ازتکمیل مدارک و تأیید آن توسط کارشـناسان معاونت غذا و دارو در صف اولویت بندی قرار خواهند گرفت و به درخواست های تأیید شده مطابق آیین نامه و ضوابط تاسیس و اداره داروخانه ها و بخشنامه های مرتبط رسیدگی و اقدام خواهد شد.

ادامه مطلب

آگهی جذب بهورز

۵۰ نفر بهورز بصورت قرارداد کار معین و استخدام پیمانی برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جذب خواهند شد.

ادامه مطلب

اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی

شروع ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کار کنان دانشگاه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مهلت ثبت نام : ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بیمه شده اصلی و همسر، توسط دانشگاه پرداخت خواهد شد.

ادامه مطلب

پیشنهاد

به استحضار همکاران محترم میرساند با توجه به تعریف و ایجاد دبیرخانه شورای پذیرش و ارزیابی نظام پیشنهادات در دانشگاه در راستای تثبیت نظام مدیریت مشارکتی ، شایسته است جهت ثبت ایده ها و طرح های پیشنهادی در همه زمینه ها و ابعاد دانشگاه نسبت به ثبت نام در سامانه پیشنهادات ( در صفحه نخست سایت دانشگاه ) اقدام نمایند.

ادامه مطلب

مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود

با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و کانون هنرهای تجسمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مسابقه نقاشی با موضوع عید غدیرخم و آغاز امامت امیرالمؤمنین(ع) ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

هشدار

« هشدار » با توجه به اینکه اخیراً تعدادی افراد کلاهبردار ضمن تماس با مسئولین و کارکنان دانشگاه و معرفی خود بعنوان کارکنان و یا مسئولین شاغل در حوزه های نظارتی دانشگاه(حراست و بازرسی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعی در اخاذی از برخی از کارکنان دانشگاه با عناوینی همچون برنده شدن در طرح غربالگری فشار خون و امثال آن نموده اند، لذا ضروری است ضمن هوشیاری کامل از ارائه هرگونه اطلاعات فردی و یا اطلاعات مربوط به شماره حساب و یا شماره کارت خود اکیداً خودداری نمایید. «مدیریت حراست دانشگاه»

ادامه مطلب

اطلاعیه - دفتر هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

سرفصل دروه ها: ۱.اندیشه سیاسی سطح ۱ ۲.اخلاق علمی و حرفه ای سطح ۱ ۳.اندیشه سیاسی سطح ۵ با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ظرفیت ثبت نام محدود خواهد بود. اساتید محترم با مراجعه به وبسایت نهاد رهبری دانشگاه به آدرس arums.nahad.ir و کلیک روی لوگوی ضیافت اندیشه اساتید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره اقدام فرمایند. روابط عمومی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

ادامه مطلب

اطلاعیه برای همکاران محترم ستادی دانشگاه :

پایگاه مقاومت بعثت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره آموزشی «تجلی اهداف غدیر در عصر ظهور» اقدام نماید لذا همکاران ستادی دانشگاه که تمایل به حضور در دوره آموزشی فوق دارند روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ، با مراجعه به سامانه آموزش ضمن خدمت نسبت به شرکت در آزمون اقدام نمایند. همچنین منبع آزمون کتاب « تجلی اهداف غدیر در عصر ظهور» نوشته آقای علی اصغر رضوانی می باشد که همکاران می توانند نسبت به دانلود از طریق لینک ذیل و مطالعه آن اقدام نمایند .

ادامه مطلب

اطلاعیه فوری

از کلیه مدیران محترم احراز هویت شده در سامانه بانک اطلاعات مدیران خواهشمند است؛ هر چه سریع تر نسبت به انتخاب «واحد مربوطه» در صفحه اطلاعات شخصی بانک اطلاعات مدیران اقدام نمایند. شایان ذکر است آخرین مهلت احراز هویت در سامانه برای مدیران باقی مانده و نیز آخرین مهلت تکمیل و بروز رسانی فیلد های درخواستی سامانه تا ۹۹/۵/۱۵ بوده و تمدید نخواهد شد

ادامه مطلب