آرشیو اخبار

اطلاعیه جذب نیروهای تخصصی آزمایشگاه جامع تحقیقات

آزمایشگاه جامع تحقیقات به منظور توسعه تحقیقات در زمینه های تخصصی همچون کلونینگ ملکولی، کشت سلولی، تولید و تخلیص پروتئینها، وسترن بلاتینگ، ایمونوفلورسانس، ژنتیک و روشهای ملکولی، فلوسایتومتری و تشخیص لوسمی ها و سایر تستهای تخصصی، در نظر دارد از منابع انسانی دانشگاه استفاده نماید. علاقه مندان می توانند رزومه فعالیتهای خود را حداکثر تا ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ به آدرس ایمیل: m.mohammadzadeh@arums.ac.ir ارسال نمایند.

ادامه مطلب

تسلیت به خانواده محترم شهید دکتر سید مقدس عزیزی زاویه، اهل خلخال، شاغل در بیمارستان بقیه الله

مطلع گشتیم، زنده یاد دکتر سید مقدس عزیزی زاویه، اهل خلخال، شاغل در بیمارستان بقیه الله، یکی دیگر از رزمندگان مدافع سلامت، پس از ماهها تلاش در صیانت از جان و سلامتی مردم با خدمات صادقانه خود در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم خالق یکتایش نموده و به خیل شهدای سلامت میهن اسلامی پیوست.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه مجازی

((آشنایی با فعالیتهای فناورانه)) مختص فناوران و سایر علاقمندان در روز دوشنبه تاریخ ۰۶/ ۰۵/ ۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سامانه کارگاههای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به آدرس: workshop.arums.ac.ir از عموم علاقمندان جهت شرکت در کارگاه مجازی مذکور دعوت به عمل می آید.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه مجازی

(( تازه های اخلاق در پژوهش و انتشار آثار پژوهشی)) ویژه اعضای محترم هیات علمی ، دانشجویان و محققان دانشگاه با حضور آقای دکتر احسان شمسی گوشکی دبیر محترم کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، روز شنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق سامانه کارگاههای معاونت تحقیقات به آدرس https://workshop.arums.ac.ir  ، از عموم علاقمندان جهت شرکت در کارکاه مذکور دعوت بعمل می آید. همچنین عزیزان باید جهت شرکت در کارگاه ابتدا در سامانه کارگاهها عضویت یابند .

ادامه مطلب