اطلاعیه بسیار مهم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۹ کد : ۱۱۷۸۰ اخبار مهم
تعداد بازدید:۹۳۸
با عنایت به تشدید بیماری کرونا در استان و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نکات مهم زیر را در صورت بروز علائم اولیه بیماری کرونا رعایت نمایند:
اطلاعیه بسیار مهم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۱ - با عنایت به افزایش تعداد مراجعین به بیمارستان های استان بدلیل شیوع موج دوم کرونا و همچنین احتمال وجود بیماری های حاد تنفسی و جهت تسهیل در ارائه خدمات درمانی به هم استانی های عزیز، درخواست می شود در صورت داشتن علائم اولیه تنفسی، به نزدیکترین مطب یا مرکز درمانی محل سکونت خود مراجعه کرده و بعد از ویزیت توسط پزشک و در صورت تایید توسط ایشان، به درمانگاه های حاد تنفسی بیمارستان های استان ارجاع شوند و از مراجعه خودسرانه به مراکز کرونایی استان، بدلیل احتمال بسیار بالای ابتلا به بیماری کرونا جدا خودداری نمایند.

۲ - حتی الامکان در صورت نداشتن کار ضروری از منزل خارج نشوید و در صورت خروج از منزل، ماسک زده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایید. در زمان مراجعه به مطب ها و موسسات پزشکی نیز ضمن رعایت موارد فوق، از حضور زودتر از نوبت خودداری کرده و فاصله گذاری را رعایت نمایید.

۳ – مجددا تاکید می گردد متعاقب شروع علائم اولیه بدلیل مشابهت بیماریهای تنفسی از نظر علائم بالینی، از مراجعه اولیه به درمانگاه تنفسی حاد بیمارستان امام خمینی (ره) خودداری و در صورت تایید پزشک معالج در خصوص ابتلا به بیماری کرونا جهت ادامه درمان، مراجعه به درمانگاه تنفسی حاد بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منعی ندارد.

۴ – مراجعه بی مورد به درمانگاه تنفسی حاد مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اردبیل احتمال ابتلا به بیماری کرونا را در مراجعین بصورت جدی افزایش خواهد داد.

-  من_ماسک_میزنم
-  حوزه_سلامت_اردبیل
-  دانشگاه_علوم_پزشکی_اردبیل


نظر شما :