اخبار - آرشیو

برگزاری کارگاه مجازی

((آشنایی با فعالیتهای فناورانه)) مختص فناوران و سایر علاقمندان در روز دوشنبه تاریخ ۰۶/ ۰۵/ ۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سامانه کارگاههای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به آدرس: workshop.arums.ac.ir از عموم علاقمندان جهت شرکت در کارگاه مجازی مذکور دعوت به عمل می آید.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه مجازی

(( تازه های اخلاق در پژوهش و انتشار آثار پژوهشی)) ویژه اعضای محترم هیات علمی ، دانشجویان و محققان دانشگاه با حضور آقای دکتر احسان شمسی گوشکی دبیر محترم کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، روز شنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق سامانه کارگاههای معاونت تحقیقات به آدرس https://workshop.arums.ac.ir  ، از عموم علاقمندان جهت شرکت در کارکاه مذکور دعوت بعمل می آید. همچنین عزیزان باید جهت شرکت در کارگاه ابتدا در سامانه کارگاهها عضویت یابند .

ادامه مطلب

دوره آموزشی مجازی

پایگاه مقاومت بعثت دانشگاه به مناسبت دهه کرامت دوره آموزشی مجازی « آشنایی با سیره معصومین » برای همکاران ستاد دانشگاه برگزار می کند. زمان : چهارشنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ در سامانه آموزش ضمن خدمت

ادامه مطلب

پیام تسلیت

همکار گرانقدر جناب آقای دکتر حسین خانی جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

ادامه مطلب
تبریک

تبریک

به استناد رای صادره در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، مورخ ۹۹/۲/۲۱ با تاسیس مرکز تحقیقات طب سنتی و آب درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موافقت اصولی به عمل آمد.

ادامه مطلب