اخبار مهم - آرشیو

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: کلیه فروشگاه‌ها موظف هستند فرآورده های غذایی را فقط از شرکت های پخش رسمی و مجاز تحویل بگیرند.

در مورد مشاهده جسم خارجی از جمله قرص و کپسول در تعدادی از بسته های فرآورده های غذایی از جمله ویفر، کیک و ... در برخی مناطق جنوبی کشور، بررسی های همکاران ما حاکیست موضوع به هیچ‌وجه به سطح تولید و پخش کلان مرتبط نبوده است.

ادامه مطلب

اطلاعیه جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص پیشگیری از بیماری آنفولانزا

بدنبال تداوم شیوع بیماری آنفلوآنزا و پیرو پیشنهاد مجدد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان وموافقت استانداری اردبیل در خصوص تعطیلی دو روزه مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۹و۲۰ آذرماه و با توجه به اپیدمی موجود و به منظور کنترل، پیشگیری و درمان این بیماری، فرصت دو روزه تعطیلی مدارس با هدف ممانعت از همه گیری و سپری کردن پیک بیماری و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی لازم اعلام گردید.

ادامه مطلب

بازدید شامگاه امروز معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل

شامگاه امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل دکتر ندایی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان با حضور در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از روند ارائه خدمات درمانی به مراجعین و نحوه پذیرش و بستری بیماران با علائم آنفلوآنزا در اورژانس بازدید کردند.

ادامه مطلب

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص پیشگیری از بیماری آنفولانزا

به اطلاع عموم هم استانیهای عزیز می رساند پیرو پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان وموافقت استانداری اردبیل در خصوص تعطیلی دو روزه مدارس در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۶و۱۷ آذرماه بعلت شیوع بیماری انفلوانزا با توجه به اپیدمی موجود و به منظور کنترل، پیشگیری و درمان این بیماری، فرصت دو روزه تعطیلی مدارس با هدف ممانعت از همه گیری و سپری کردن پیک بیماری و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی لازم اعلام گردید.

ادامه مطلب

نشست هماهنگی و بررسی وضعیت حوزه سلامت شهرستان سرعین با حضور ریاست دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت و مشکلات حوزه سلامت شهرستان سرعین قبل از ظهر امروز درمحل فرمانداری با موضوع تعیین تکلیف زمین های کاربری بهداشتی ودرمانی و سایر نیازمندیهای این حوزه با حضور رئیس دانشگاه، فرماندار، شهردار و شورای شهرسرعین، معاونین درمان و امور بهداشتی دانشگاه ،مجمع خیرین سلامت شهرستان و تنی چند از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

ادامه مطلب