اخبار مهم - آرشیو

با اخذ مجوز و دستور مقام عالی وزارت بهداشت، هیئت ممیزه دانشگاه در اردبیل تشکیل گردید

اولین جلسه این هیات در ۱۷ دی ماه با حضور آقای دکتر سیدعلی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و اساتید و دانشیاران منتخب دانشگاه در حوزه ریاست دانشگاه تشکیل و پرونده ده نفر متقاضی ارتقا مرتبه مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب

ارتقاء دو نفر از اعضاء هیئت علمی به مرتبه استادی و هشت نفر به دانشیاری در اولین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اولین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی موافقت وزارت بهداشت، ۱۷ دی ماه با حضور دکتر حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و اساتید و دانشیاران منتخب دانشگاه در حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب

شرکت عموم پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در راهپیمائی حماسی محکومیت نا آرامی های ایجاد شده اخیر کشور

دکتر اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در این مراسم حضور داشت ضمن پاس داشت آرمانهای انقلاب و نظام گفت: مردم ایران همچنان که بارها به دنیا نشان دادند در مقابل شیطنت ها و دسیسه های آمریکا و ایادی استکبار ساکت نمی نشینند و با تجدید میثاق با رهبری این حرکتهای دخالت گرایانه غرب و آمریکا را محکوم می کنند.

ادامه مطلب

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت یوم ا... حماسه۹ دی ۸۸

پس از فتنه ۸۸ نشان داد که دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نظام و انقلاب به شدت در صدد تخریب انقلاب و وجهه ولایت فقیه هستند. سیر اتفاقات سال ۸۸ به خوبی نشانگر این موضوع هست که هر چه از عمر فتنه می‌گذرد عناد و خصومت فتنه گران با نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت مطلقه فقیه آشکارتر می‌گردد

ادامه مطلب