ارتقاء مرتبه دکتر گیتی رحیمی
سرکار خانم دکتر گیتی رحیمی
ارتقاء شما به مرتبه دانشیاری را تبریک گفته، از خداوند منان همواره سعادت، سلامت و تداوم موفقیتهای علمی شما را آرزومندیم.
شایان ذکر است در پنجمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه مورخه 98/3/25 با ارتقاء مرتبه خانم دکتر گیتی رحیمی به مرتبه دانشیاری موافقت گردید.











نظر شما :