پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۹ کد : ۵۲۷۱ اخبار مهم
تعداد بازدید:۲۱۱۰
دکتر قدرت اخوان اکبری با صدور پیامی ۱۶ آذر و روز دانشجو را به تمام دانشجویان و اهل علم و خردورزی تبریک گفت:
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو


پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا:
دکتر قدرت اخوان اکبری با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را به تمام دانشجویان و اهل علم و خردورزی تبریک گفت:
متن کامل پیام رییس دانشگاه بدین شرح است:
۱۶ آذر ماه از فرازهای مهم تاریخ ما است که دانشجویان را در صفوف مبارزه با استکبار قرار داد و فریاد اسلام خواهی وآزادی را رساتر ساخت. از روزی که دانشجویان متعهد٬مومن و فداکار ایرانی با اندیشه ای والا و با قدم هایی استوار فریاد استقلال٬ آزادی و عدالت طلبی را در همراهی با ملت بزرگ ایران سر دادند و در برابر رژیم وابسته به آمریکا و استکبار جهانی٬ سینه سپر کردند بیش از نیم قرن میگذرد. اما گذشت ایام نتوانسته گرمی خون های پاکی که بر صحن دانشگاه ریخت را سردی ببخشد و با همین اندیشه است که در طول همین سالیان متمادی٬دانشجو به نمادجریان آزادگی و آزادانه اندیشی تبدیل شدها ست.
امروز نیز جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر ودر اندیشه وپیرو راهی است که به آینده ای روشن منتهی میشود.آینده ای که سرشار از عشق و امیدو مبتنی بر خردورزی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز عالی استان اردبیل تبریک عرض نموده، امید دارم با همدلی و تاسی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در دولت تدبیر و امید ادامه دهنده راه بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده و همواره خدمتگزار ملت فهیم و استکبار ستیز و عدالتخواه و آزاده ایران اسلامی باشیم.
دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل


نظر شما :