پیام تبریک رئیس دانشگاه بمناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

۰۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۷ کد : ۵۱۶۸ اخبار ۲
تعداد بازدید:۱۵۳۷

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت
در متن این پیام آمده است
تا نام تو برده می‏ شود، چراغ‏های صلوات، در جان لحظه ‏ها فروزان می‏ شوند و
تا فضیلتی از تو گفته می‏ شود، دل‏ها از بوی گل محمدی زنده می‏ شوند. یاد نویدبخش تو، درب‏های صبح را به رویِ ما می‏ گشاید. قرآن تو، نزدیک‏ترین راه رهایی است و نهج‏ الفصاحه ‏ات، پاک‏ترین مبحث بندگی.
ندای ملکوتی «اطیعوالله و رسوله ولا تنازعوا فتشغلو و تذهب ریحکم» (انفال ۴۶) و یا «واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً ولا تفرقوا» (آل عمران ۱۰۳) که رد هر گونه اختلاف و تفرقه میان امت محمد صلی‌الله علیه و آله و دستور به تحکیم صمیمیت، همدلی و برادری است، جان‌ها و دل‌های مشتاق هر مسلمانی را می‌نوازد.
امروز بزرگترین منکر در میان امت اسلامی ایجاد اختلاف و درگیری میان برادران دینی است و ضروری‌ترین معروف دعوت به وحدت، انسجام و یکپارچگی در مقابل ظلم، استکبار و صهیونیسم می‌باشد.
اینجانب عید میلاد سراسر نور و رحمت پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت پرفروغ حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان بویژه مردم مومن و شریف استان اردبیل که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت دارم.
دکتر قدرت اخوان اکبری
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل