حفظ کرامت دریافت‌کنندگان خدمت، ارباب‌رجوع و کارکنان، نخستین اولویت سازمانی است

۱۶ مهر ۱۴۰۴ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۹۶۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۴
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت حفظ کرامت دریافت‌کنندگان خدمت، ارباب‌رجوع و کارکنان، نخستین اولویت سازمانی است
حفظ کرامت دریافت‌کنندگان خدمت، ارباب‌رجوع و کارکنان، نخستین اولویت سازمانی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه کمیته تخصصی توسعه و منابع انسانی «کرامت» به‌عنوان یکی از کمیته‌های زیرمجموعه قرارگاه کرامت دانشگاه، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر منابع انسانی و نمایندگان معاونت‌های بهداشت، درمان، فرهنگی و دانشجویی و مدیریت بازرسی در سالن جلسات زنده‌یاد حضرتی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، مهندس یوسف بابایی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با تأکید بر اهمیت حفظ کرامت دریافت‌کنندگان خدمت، ارباب‌رجوع و کارکنان، این موضوع را نخستین اولویت سازمانی عنوان و بر توجه ویژه این معاونت به صیانت از شأن کارکنان و تکریم‌ نیروی انسانی تأکید کرد.

خانم دکتر صادقه حسین‌زاده، مدیر منابع انسانی دانشگاه نیز گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در حوزه منابع انسانی ارائه و تداوم ارتقاء برنامه‌های کرامت اداری را ضروری دانست.

آخرین ویرایش۱۶ مهر ۱۴۰۴