توضیحات مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در خصوص گلایه های یک شهروند از ۱۱۵ اورژانس

جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به آران مغان در خصوص گلایه های یک شهروند از ۱۱۵ اورژانس
با سلام و احترام
پیرو درج پیام یکی از مخاطبان عزیز آن کانال، توضیحات مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جهت استحضار و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به درج آن اقدام فرمایید.
به استحضار مردم شریف استان می رساند، در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۴، ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح، طی تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل مبنی بر وقوع آتش سوزی در نانوایی در خیابان ستارخان، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس در ساعت ۵:۴۶ دقیقه به محل اعزام شد که ساعت ۵:۴۸ دقیقه آمبولانس در محل حضور می یابد. ولی در ادامه، طی تماس تلفنی پرسنل اورژانس با مرکز کنترل عملیات مبنی بر اینکه مصدومی در محل مشاهده نمی شود، سریعا مرکز دیسپچ با تماس گیرنده در صحنه تماس می گیرد ولی تماس گیرنده اعلام می نماید که خودمان مصدوم را به بیمارستان منتقل نمودیم که تمامی موارد ذکر شده بصورت مستند موجود است.
اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل بنا به رسالت خود در جهت ارتقاء کیفیت خدمات فوریتهای پزشکی به مردم عزیز، به نقطه نظرات هم استانی های گرامی اهمیت خاصی قائل بوده و همیشه در کنار مردم عزیز استان اردبیل می باشد.