توضیحات مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در خصوص اظهار گلایه همشهری محترم

۲۷ فروردین ۱۴۰۴ | ۰۷:۵۲ کد : ۳۶۴۶۴ پاسخ به رسانه
تعداد بازدید:۳۲
توضیحات مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در خصوص اظهار گلایه همشهری محترم

جوابیه

مسئول محترم رسانه سلام اردبیل

با سلام و احترام

پیرو درج پیام یکی از مخاطبان عزیز آن کانال، توضیحات مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به درج آن اقدام فرمایید.

در خصوص اظهار گلایه همشهری محترم موارد ذیل را به استحضار می رساند:

 کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) در راستای ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و آموزشی از تلاش و همت شبانه روی دریغ نمی‌نمایند. اگر مواردی از ناملایمتی توسط معدودی از کارکنان  پیش آمده است لطفا به صورت تلفنی به واحد شکایات بیمارستان یا مدیریت پرستاری بیمارستان اطلاع رسانی گردد تا پیگیری و‌ مداخله لازم صورت گیرد.

 نظر به اینکه اکسیژن بیمارستان بصورت سانترال و با هفت دستگاه اکسیژن ساز و یک مخزن اکسیژن مایع تامین می‌شود لطفا نام بخش بستری و تاریخ بروز مشکل اعلام گردد تا توسط نیروهای تجهیزات پزشکی مشکل در اسرع وقت بررسی و‌مرتفع شود. در ضمن بازدید دوره ای منظم از تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد.

 ماسک اکسیژن در تمامی بخشها موجود می باشد و لازم است نام بخش اعلام شود تا دلیل  عدم تحویل بررسی و مشخص گردد.

 آب مقطر برای اکسیژن، در ظرفهای مخصوص تحویل بخشها می گردد و مشکلی از بابت کمبود آب مقطر در بیمارستان مطرح نمی‌باشد.

 تاخیر در مراجعه به بالین بیمار، قطعا قابل بررسی می باشد که خواهشمند است مراتب را حضوری یا کتبی یا تلفنی با ذکر مشخصات بیمار، بخش بستری و تاریخ و ساعت اعلام فرمایند تا بررسی و اصلاحات لازم در راستای ارتقای خدمت رسانی و  افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین احصا گردد.

در روزهای ملاقات، آسانسورها غیر فعال نمی گردد و این مورد قابل بررسی از دوربین مداربسته بیمارستان می باشد، لذا تاریخ و ساعتی که آسانسورها غیر فعال شده است اعلام گردد تا از طریق دوربین بررسی و اعلام شود.

 منوی غذایی بیماران طبق برنامه تنظیم شده و با تأیید کارشناس تغذیه تهیه و تحویل می گردد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آخرین ویرایش۲۷ فروردین ۱۴۰۴