برگزاری مراسم عاری از پوسیدگی دندان در یکی از مدارس شهرستان نمین

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۶ کد : ۳۵۲۹ اخبار ۲
تعداد بازدید:۱۸۹۸
بدنبال طرح تحول نظام سلامت در بهداشت و همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت مراسم عاری از پوسیدگی دندان در مجتمع آموزشی راه دانش شهرستان نمین با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرماندار شهرستان نمین و مدیران محلی برگزار شد.
برگزاری مراسم عاری از پوسیدگی دندان در یکی از مدارس شهرستان نمین

به دنبال طرح تحول نظام سلامت در بهداشت و همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت مراسم عاری از پوسیدگی دندان در مجتمع آموزشی راه دانش شهرستان نمین با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرماندار شهرستان نمین و مدیران محلی برگزار شد.

در این مراسم دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: درطرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت هدف اصلی پیشگیری از بیماری‌ها می‌باشد و برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه خدمات دندانپزشکی قابل تحسین بوده و امیدواریم با اجرای پیشگیرانه از پوسیدگی دندان دانش آموزان در جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت بهداشتی گام‌های مؤثری برداشته شود.

در پایان این مراسم به تعدادی از دندانپزشکان و مربیان بهداشتی که در این خصوص اقدامات قابل توجهی انجام داده بودند مورد تجلیل قرار قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت نمودند.

گفتنی است ۸۰ نفر دانش‌آموز این مجتمع آموزشی، خدمات کامل عاری از پوسیدگی دندان را از طرف بهداشت شهرستان نمین دریافت کردند.

 
 
 

نظر شما :