جوابیه بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل
جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
مسئول محترم کانال انعکاس
با سلام و احترام
پیرو درج پیام یکی از مخاطبان عزیز آن کانال، توضیحات مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به درج آن اقدام فرمایید.
به اطلاع می رساند بیمار ساعت ۹/۳۰ صبح روز شنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۳ جهت تزریق داروی «رمی کید» در بخش داخلی مردان بستری و ساعت ۹/۳۵ صبح توسط رزیدنت داخلی ویزیت شده است، ولی با توجه به اینکه شروع دارو بعد از ویزیت و تایید توسط پزشک معالج انجام می شود تزریق دارو شروع نشده است.
ساعت ۱۱ صبح، بیمار توسط پزشک معالج ویزیت شده و سپس داروها توسط منشی بخش از داروخانه درخواست شده است.
با توجه به شلوغی بخش و پروسیجرهای متعدد و انتقال بیماران توسط تنها کمک پرستار بخش و عدم حضور ایشان در آن لحظه، تحویل دارو از داروخانه با تاخیر همراه بوده است.
با توجه به اینکه مسئول بخش در جلسه آمادگی اعتباربخشی بودند، بعد از بازگشت به بخش، بیمار از تاخیر در تزریق دارو شاکی بوده اند که به منشی بخش اعلام شده شخصا جهت تحویل دارو از داروخانه مراجعه نمایند و نهایتا بعد از تحویل و آماده سازی دارو، از ساعت ۱۳/۴۰ انفوزیون دارو شروع شده است.
شایان ذکر است پروسیجرهای انجام شده شیفت صبح تاریخ مذکور که بیماران توسط کمک پرستار به واحدهای دیگر منتقل شده است شامل ۴ بیمار جهت اکوکاردیوگرافی، ۲ بیمار جهت سونوگرافی، یک بیمار جهت اندوسکوپی، یک بیمار جهت MRI ، یک بیمار جهت MRCP و یک بیمار جهت دیالیز بوده و
این انتقال بیماران تنها توسط یک کمک پرستار حاضر در شیفت صبح انجام شده است.
با توجه به مطالب بالا، ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر در ارائه خدمات، به همکاران دخیل حاضر در شیفت در جهت ایجاد رضایتمندی تذکرات لازم داده شد.
در ضمن، توسط مدیر خدمات پرستاری بیمارستان به صورت تلفنی با بیمار تماس تلفنی برقرار و از این بابت عذرخواهی نمودند.
نظر شما :