ارتقاء رتبه دکتر مجتبی امانی به درجه استادی

۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۶۹۴ ارتقاء رتبه
تعداد بازدید:۲۸۷۰
ارتقاء رتبه دکتر مجتبی امانی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی
ارتقاء رتبه دکتر مجتبی امانی به درجه استادی

جناب آقای دکتر مجتبی امانی
ارتقا جنابعالی از مرتبه دانشیاری به استادی را تبریک گفته، از خداوند منان همواره سعادت، سلامت و تداوم موفقیت‌های علمی شما را آرزومندیم.

شایان ذکر است در اولین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه مورخه ۱۷/‏۱۰/‏۹۶‬ با ارتقا مرتبه دکتر مجتبی امانی از مرتبه دانشیاری به استادی موافقت گردید.


نظر شما :

دکتر عبداله مهدوی ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۱
با سلام جناب آقای دکتر مجتبی امانی صمیمانه ترین تبریکات و شادباش این برادر کوچک خود را پذیرا باشید آرزوی توفیق بیش از پیش برای شما و خانواده محنترمان از خداوند متعال مسئلت می نمایم
یوسف پورعشق ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۰
جناب آقای دکتر امانی ارتقاء رتبه علمی جنابعالی به مرتبه استادی را از صمیم قلب به شما و خانواده محترم تبریک گفته، توفیق روز افزون شما را در کسب درجات علمی و معنوی بالاتر از درگاه ایزدمنان خواستارم.
سد مجتبی هادیزاده ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۷:۳۸
با سلام جناب آقای دکتر امانی ارتقاء رتبه جنابعالی را به درجه استادی تبریک عرض نموده توفیق روزافزون شما را از درگاه حداوند متعال مسئلت داریم .
پویا حسن زاده ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵
با عرض سلام و احترام فراوان خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر مجتبی امانی ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون و توفیق هرچه بیشتر در زندگی گوهر بارتان دست یابی به این مهم را به شما بزرگوار از طرف همه دانشجویانتان تبریک عرض میکنم