پیام تسلیت معاون محترم اجتماعی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

پیام معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت درگذشت جانگداز پروفسور صادق حضرتی

۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۳ کد : ۲۴۹۴ اخبار ۲
تعداد بازدید:۳۲۸۳
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت متن این پیام به این شرح است: با نهایت تاسف و تالم ساعتی قبل همکار گرامی و مدیر اخلاق مدار زنده یاد دکتر صادق حضرتی رئیس فقید مرکز سلامت محیط و کار به دیدار معبود شتافت. درگذشت او چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
پیام  معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت درگذشت جانگداز پروفسور صادق حضرتی

 

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف و تالم ساعتی قبل همکار گرامی و مدیر اخلاق مدار زنده یاد دکتر صادق حضرتی رئیس فقید مرکز سلامت محیط و کار به دیدار معبود شتافت. درگذشت او چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آن یار سفر کرده و همه همکاران در سراسر کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز علو درجات از درگاه حضرت حق خواهانم.

دکتر علیرضا رئیسی
معاون بهداشت


نظر شما :

خبر عروج ملکوتی جناب آقای دکتر حضرتی الگوی دانشگاه دل تمامی دانشگاهیان را به درد آورد. ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۰
خبر عروج ملکوتی جناب آقای دکتر حضرتی الگوی دانشگاه دل تمامی دانشگاهیان را به درد آورد
کرامت اله رحمانیان- عضو هیئت علمی دانشگاه علو پزشکی جهرم ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۷
ضایعه دردناک از دست دادن استاد فرهیخته جناب آقای دکتر حضرتی را به خانواده محترم آن عزیز سفر کرده و به جامعه دانشگاهیان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و از جمله پرسنل محترم معاونت بهداشتی آن دانشگاه تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز بزرگوار علو درجه و برای خانواده محترم آن مرحوم صبر جمیل آرزومندم.
فریده سروی ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۵
غم از دست دادن همکار بی همتا و ارزشمندمون همه ما را شوکه کرد. باورش سخت و تحملش به مراتب سخت تر است خدا روحش را قرین رحمت کند. و به خانواده اش صبر عنایت فرماید.