دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

۰۱ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۱۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۳۴
دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیرامون مباحث حوزه سلامت استان
دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

دکتر اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضرت ایت ا.. عاملی ضمن قدردانی از حمایت های ایشان از خدمات صورت گرفته در حوزه سلامت استان با تشریح عملکرد دانشگاه، گزارشی از اقدامات زیر ساختی و مهم دانشگاه را بیان کرده و گفتند: دانشگاه به دنبال حمایت های استانی از طرف امام جمعه محترم، استاندار، نمایندگان استان، پیگر اخذ مجوزهای لازم جهت احداث بیمارستان هزار تختخوابی است و به محض دریافت این مجوزها مقدمات آغاز عملیات احداث کلید خواهد خورد و کمبود شدید تختهای بیمارستانی اردبیل را مرتفع خواهد نمود.

دکتر اخوان اکبری افزود: دراقدامی مجدانه، MRI دوم استان در طبقه اول مرکز ترومای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در حال نصب بوده و در مراحل پایانی می باشد و در ماه های آتی بهره برداری و در اختیار مردم شریف استان قرار خواهد گرفت.

وی به دیگر اقدامات اساسی و زیر ساختی اشاره کرد و افزود: برنامه های دیگری که حائز اهمیت است و مقدمات آن آغاز گردیده احداث کتابخانه مرکزی و دو پروژه بسیار مهم و ضروری در دانشگاه، احداث دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی است که وضعیت موجود جوابگو نمی باشد.

دکتر اخوان اکبری با اشاره به حضور فلوشیپ شبکیه در استان که مطالبات مردم عزیز استان نیز بود، گفت: در این خصوص نیز در حال حاضر فوق تخصص شبکیه در استان مشغول ارائه خدمات است و کلیه تزریق های شبکیه چشم در اردبیل انجام می شود که قبلاً به سایر استانها مراجعه می شد و در آینده نزدیک دستگاه OCT تصویر برداری چشمی خریداری و نصب می شود و از این بابت نیز مراجعات به سایر استانهای همجوار قطع خواهد شد.

در پایان حضرت آیت ا.. دکتر سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل ضمن توصیه های موکد بر تداوم خدمات به مردم منطقه از زحمات ریاست و مجموعه دانشگاه در خدمت رسانی مطلوب به مردم و ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه سلامت قدردانی نمودند.