دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با خانواده شهیدان نوعی اقدم و برادر دوشهید سردار سرافراز اسلام حاج رحیم نوعی اقدم

۰۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۳ کد : ۲۰۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۹۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس ریاست دانشگاه ومسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ومسول بسیج دانشجویی سپاه پاسداران با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام، ازفداکاریها وجانفشانیهای شهیدان و استقامت خانواده های آنها تکریم وتجلیل نمودند.
دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با خانواده شهیدان نوعی اقدم و برادر دوشهید  سردار سرافراز اسلام حاج رحیم نوعی اقدم

به مناسبت هفته دفاع مقدس ریاست دانشگاه و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ومسئول بسیج دانشجویی سپاه پاسداران با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام، ازفداکاریها وجانفشانیهای شهیدان و استقامت خانواده های آنها تکریم وتجلیل نمودند.

دکتراخوان اکبری دراین بازدید با تعزیت سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) وتهنیت ایام سراسر حماسه و ایثار هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: یادمان وتجدید خاطرات از جانفشانی و فداکاری های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امری ضروری و بر همه مردم علی الخصوص مسئولین ودست اندرکاران نظام واجب است تا این رویداد مهم و ارزشمند را پاس بداریم و ارزشهای دفاع مقدس را صرفاً با روحیه جهادی وشهادت طلبی میتوان تداوم بخشید و قطعاً وظیفه خطیر فرهیخته گان ودانشگاهیان در نشر این روحیه بسیار با اهمیت است.

سردار نوعی اقدم برادر شهیدان دکتر سلیم و دکترسلمان نوعی اقدم ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه گفت: خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت ودرمان و نجات جان بیماران و ارایه خدمت به مردم یکی از ارزشمند ترین کارها از دیدگاه دینی اعتقادی است ودر این حوزه حساس بدون ایجاد باور قلبی و اعتقادی به خدا وائمه نمیتوان مسیر را پیمود. گفتنی است در این ملاقات به پاسداشت از خانواده شهیدان لوح سپاسی از سوی ریاست دانشگاه تقدیم سردار نوعی اقدم گردید