اطلاعیه برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو خدمت

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۳ کد : ۱۶۷۷۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۶۴۸
اطلاعیه برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو خدمت ویژه همکاران جدید الاستخدام و قراردادی
اطلاعیه برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو خدمت

با عنایت به ابلاغ شیوه نامه ی جدید برگزاری دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت کارکنان،  به شماره 3797/209/د  مورخه 1400/05/10 بدین وسیله روند برگزاری این دوره به شرح ذیل تغییر نموده  این دوره ابتدا به صورت فایل مولتی مدیا در سامانه ی وزارتی برگزار وامتحان نهایی به صورت حضوری خواهد بود.  در همین راستا تمامی کارکنان جدید الاستخدام  ونیروهای قراردادی این وزارت موظفند نسبت به گذراندن این دوره با لحاظ موارد ذیل اقدام نمایند:

  1. این دوره‌ی آموزشی برای تمامی کارمندان مشمول آموزش اعم از قرارداد کارمعین ،پیمانی (دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم) الزامی می‌باشد.
  2. کارمندان جدید الاستخدام مکلف هستند در 6 ماه ابتدایی خدمت خود در این دوره ثبت نام نمایند(فعلا ثبت نام از طریق مسئول آموزش کارکنان دانشگاه صورت خواهد گرفت ) وبرای کارکنان قراردادی ثبت نام از طریق مسئول آموزش دانشگاه صورت گرفته است با اعلام زمان شروع  دوره از طرف وزارت متبوع  اطلاع رسانی خواهد شد وبایستی همکاران حداکثر در طی دو سال بعد از  ثبت نام خود این دوره را با موفقیت بگذرانند.
  3. با توجه به این که دوره‌های مربوط به حوزه IT و ICT با دوره‌ی آموزشی توجیهی بدوخدمت تلفیق شده است و در قالب فصلی جداگانه در این بسته آموزشی متناسب با نیازهای کارمندان این وزارت تدوین گردیده، الزام گذراندن دوره های آموزشی فناوری اطلاعات (ICDL1,2) حذف می‌گردد .
  4. ساعات آموزشی این دوره خارج از سقف سالانه لحاظ می‌گردد (دوره بالای 120 ساعت میباشد وهمه در شناسنامه لحاظ خواهد شد ) و مشمولین این دوره مادامی که موفق به گذراندن این دوره نشده‌اند، اجازه شرکت در دوره‌های آموزشی دیگر را ندارد.
  5. ساعت آموزشی این دوره همانند سایر دوره‌های آموزشی در امتیازات و سازوکار های انگیزشی وارتقا رتبه لحاظ می‌گردد.
  6. حد نصاب قبولی در این دوره کسب حداقل 60 درصد نمره نهایی می‌باشد.
  7. مباحث این بسته‌ی آموزشی حسب نیاز و متناسب با تغییرات قوانین و مقررات اجرایی هر شش‌ماه قابل بررسی و در صورت نیاز به تغییرات، بازبینی و اصلاحات لازم انجام خواهد شد.
  8. تا سقف حداکثر 10 امتیاز از امتیاز نهایی این دوره به بسته‌ی اختصاصی دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان‌های وابسته اختصاص داده شده و شرط لازم گذراندن این دوره کسب تایید قبولی دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان‌های وابسته می‌باشد.
  9. برگزاری این دوره صرفا از طریق اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد و هرگونه عنوان دوره‌ی توجیهی بدواستخدام و یا عناوین مشابه به جایگزینی دوره‌ی توجیهی بدوخدمت از تاریخ ابلاغ این بخشنامه فاقد اعتبار خواهد بود.
  10. لیست شرکت‌کنندگان (قبولی و مردودی) پس از گذراندن دوره از طریق سامانه آموزش و توانمندسازی در اختیار دانشگاه/ دانشکده/ سازمان تابعه محل خدمت افراد جهت ثبت در شناسنامه آموزشی ایشان قرار داده خواهد شد.

     آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه


نظر شما :