تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در چهارمین دوره طرح کمک های مومنانه (عید سعید فطر)

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۷ کد : ۱۵۴۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۵
چهارمین دوره از طرح کمک های مومنانه همزمان با عید سعید فطر توسط کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه و به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل و پایگاه مقاومت بسیج بعثت دانشگاه و حضور خیرین محترم برگزار....
تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در چهارمین دوره طرح کمک های مومنانه (عید سعید فطر)

 بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقْناکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لا بَیْعٌ فِیهِ وَ لا خُلَّةٌ وَ لا شَفاعَةٌ وَ الْکافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ‌«۲۵۴»

اى کسانى که ایمان آورده‌اید! از آنچه به شما روزى داده‌ایم انفاق کنید، پیش از آنکه روزى فرا رسد که نه خرید و فروشى در آن است و نه دوستى و نه شفاعتى، و (بدانید که) کافران همان ستمگران هستند. (که هم به خود ستم مى‌کنند وهم به دیگران.)

چهارمین دوره از طرح کمک های مومنانه همزمان با عید سعید فطر  توسط کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه و به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل و پایگاه مقاومت بسیج بعثت دانشگاه و حضور خیرین محترم برگزار و اقدام به توزیع  150 بسته معیشتی(حاوی: گوشت مرغ، برنج، روغن مایع، خرما، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، و ...)  با اعتباری بالغ بر بیست و پنج میلیون تومان(دریافت بخشی از طریق زکات فطریه) در مناطق محروم شهر و بین خانواده های مستضعف شناسایی شده گردید.

از همه عزیزان همکار دانشگاهی درخواست می شود با همیاری و ارائه کمک های معنوی و مادی خود رونق افزای اینگونه از  حرکت های خداپسندانه و خودجوش در آینده باشند.

آجرک الله

 

کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

 

نظر شما :