پیام دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت حضور در انتخابات

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۹ کد : ۱۴۳۰ اخبار مهم
تعداد بازدید:۲۷۱۴
پیام دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از قاطبه کارکنان، اساتید، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان جهت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی
پیام دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت حضور در انتخابات

میزان رای ملت است امام خمینی (ره).

رای مردم حق الناس است (مقام معظم رهبری).

عظمت و آوازه ایران اسلامی همواره در برابر جهانیان بخصوص استکبار جهانی و ایادی سر سپرده آن مبرهن و هویداست. عزت و سربلندی ایران سر افراز، مرهون توجهات پروردگار عالمیان و هدایت بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت جوشان و سیل آسای مردم انقلابی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده و هست.

اینک یکی دیگر از حساسترین مقاطع تاریخی این مرز و بوم با حضور و حماسه مردم ولایی و انقلابی ایران در روز جمعه رقم خواهد خورد و باز شکوه بی بدیل ملت سربلند و آگاه ایران به منصه ظهور گذاشته خواهد شد. و بار دیگر میثاق و پیمان ملت آزاده ایران بزرگ با رهبری فرزانه خود حضرت آیت الله امام خامنه ای سکاندار کشتی نجات انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدا و اسلام ناب محمدی در پای صندوق های رای بسته خواهد شد.

فرمایشات مقام معظم رهبری همواره روشنگر راه بوده و در بخشی از سخنان گهربار معظم له در خصوص انتخابات که می فرماید (حضور در انتخابات اقتدار، ابهت و مصونیت کشور است) توجه به امر رهبری همچون حصن حصینی است که کشور را در برابر ناملایمات و تهدیدات دشمن مصون می دارد.

لذا بر عموم نخبگان و فرهیختگان تکلیف اعتقادی، شرعی و ملی است که با حضوری پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وظیفه خطیر خود را به اثبات برساند.

علیهذا از قاطبه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعم از کارکنان خدوم، پزشکان و کادر درمانی زحمتکش، اساتید و اعضاء هیئت علمی فرهیخته و تمامی عزیزانی که در جای جای استان در حوزه سلامت و مجموعه دانشگاه صادقانه و دلسوزانه به مردم خدمت می نمایند دعوت می نمایم با حضور پرشور و قاطع در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ روز تعیین سرنوشت دوباره خود، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران را همگام با مردم همیشه در صحنه استان به نمایش بگذاریم.

 

دکتر قدرت اخوان اکبری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و

خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل