جلسه

سومین جلسه مشترک هیات امناء

۰۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۵ کد : ۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۴۰
سومین جلسه مشترک هیات امناء و پایش برنامه عملیاتی دانشگاههای علوم پزشکی منطقه 2 کشور در اردبیل برگزار شد
سومین جلسه مشترک هیات امناء

به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب دا:

دراین جلسه طاهر موهبتی معاون برنامه ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزیربهداشت، نمایندگان معاونت های ستادی وزارت بهداشت، اعضاء هیات رییسه و روسای دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، تبریز، ارومیه و مراغه، دکتر امین لو دبیر مجامع هیات امناء، دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شرکت داشتند.

دکتر پور فرضی رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هدف از تشکیل این جلسه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی و ارزیابی عملکرد، همدلی و همگرایی بین دانشگاههای منطقه ۲ برگزار می شود که بتوانیم از پتانسیل های موجود دانشگاهها بصورت هم افزایی و منسجم استفاده بکنیم.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: اقدامات بسیار مناسبی در دولت یازدهم صورت گرفته که رضایت مندی مردم، دسترسی به امکانات و تجهیزات پزشکی و حضور پزشکان در مناطقه محروم را دراین طرح شاهد بودیم.

دکتر پور فرضی افزود: بابررسی هایی که در وزارت بهداشت درمان صورت گرفته استان اردبیل در بحث رضایت مندی مردم ۲۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری می باشد که این حاصل تلاش تمامی همکاران در حوزه سلامت می باشد.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت های بهداشتی گفت: زیرساخت های بهداشتی در استان اردبیل تکمیل شده و ۸ مرکز بهداشتی درمانی جدید در این حوزه تعریف شده که در حال اجراء می باشد.

دکتر پور فرضی گفت: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته که با ۱۷ رتبه ارتقای آموزشی، رتبه ۲ کشور را کسب کردیم که در جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی عملیاتی در پایش برنامه ها شاهد برنامه ریزی منسجم و عملیاتی در این حوزه باشیم.


نظر شما :