دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلولهای بنیادی و پزشکی باز ساختی

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۱۹۴ اخبار مهم اخبار
تعداد بازدید:۲۵۸۶
بدین وسیله از کلیه دانشجویان، فناوران، اساتید دعوت می شود برای شرکت در دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلولهای بنیادی و پزشکی باز ساختی به وب سایت مذبور مراجعه نمایند.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلولهای بنیادی و پزشکی باز ساختی

"دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی" در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ در محل سالن اجلاس سران برگزار می شود. محورهای کنگره شامل سلول های بنیادی خونساز، سلول ایمنی درمانی، قانون و مقررات و اخلاق، سلول درمانی، مهندسی بافت، بانک سلولی، ژن درمانی و تجاری سازی می باشد و سخنرانی های علمی محققین برجسته خارجی و داخلی در این حوزه نیز در حال برنامه ریزی است. همچنین جشنواره شامل مراسم اعطای دومین جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با محورهای ایده برتر، پایان نامه برتر، پیشکسوت برتر و مقاله برتر خواهد بود. در حاشیه این رویداد بزرگ ملی و بین المللی، نمایشگاه جانبی، فن بازار، کانون اندیشه و نوآوری، کارگاه های تخصصی علمی و گردهم آیی نوپای ناب های حوزه سلول های بنیادی نیز برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس http://stemcell2017.com/ مراجعه فرمایند.

 


نظر شما :