بیمه عمر و حوادث کارکنان دانشگاه

تاریخ شروع : ۱۷ دی ۱۴۰۲
تاریخ پایان : ۳۰ دی ۱۴۰۲

با عنایت به انجام استعلام و عقد قرارداد بیمه عمر و حوادث کارکنان دانشگاه با شرکت بیمه تعاون به عنوان برنده استعلام، خواهشمند است دستور فرمایید اطلاع رسانی لازم و موثر جهت ثبت نام همکاران متقاضی و افراد تحت تکفل آنان (صرفاً همسر و فرزندان بالای چهار سال، فرزندان اناث در صورت عدم ازدواج  و فرزندان ذکور تا 25 سال) انجام و لیست اسامی متقاضیان در فرمت پیوستی (فایل اکسل) ثبت  و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 30/ 10/ 1402 به اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه ارسال گردد. ضمناً شرایط و مبلغ حق بیمه نامه مذکور به شرح ذیل می باشد: 

-  غرامت فوت به هر علت                                              مبلغ 000 000 300 ریال

-  فوت بر اثر حادثه                                                        مبلغ 000 000 600 ریال

-   نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه                     مبلغ 000 000 300 ریال

-   مجموع تعهدات فوت بر اثر حادثه                              مبلغ 000 000 900 ریال

-  مبلغ حق بیمه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای مدت یکسال (از مورخ 01 / 11 / 1402 - 30 / 10 / 1403) مبلغ 325 787 ریال (هفتصد و هشتاد و هفت هزار و سیصد و بیست و پنج ریال) برای هر نفر می باشد که طی دو قسط از حقوق همکاران کسر خواهد گردید. ضمناً شماره حساب مربوطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که چنانچه بیمه شدگان در سال قبل تحت پوشش بیمه عمر و حوادث بوده باشند، درصورت اعلام اسامی تایید شده آنان توسط شرکت بیمه گر، از ابتدای این قرارداد تحت پوشش عمر در مورد انواع سرطان و MS خواهند بود، در غیراینصورت خسارت مربوط به دو مورد مذکور، از شمول تعهدات قرارداد خارج می باشد.

تاکید می گردد ثبت نام مختص همکاران متقاضی و افراد تحت تکفل آنان (صرفاً همسر و فرزندان بالای چهار سال، فرزندان اناث در صورت عدم ازدواج  و فرزندان ذکور تا 25 سال) می باشد. لذا از ثبت نام سایر افراد، غیر از موارد اعلامی جداً خودداری گردد.