زمان مسابقات مرحله کشوری رشته های معارفی جشنواره قرآنی

تاریخ شروع : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ پایان : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

برنامه زمان بندی ( مشتمل بر تاریخ و ساعت) برگزاری آزمون های رشته های بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در هر سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در قالب جدول ذیل جهت اطلاع به راهیافتگان مرحله کشوری اعلام می گردد. ضمناً درخصوص آزمون های بخش معارفی، موارد ذیل الذکر بایستی مورد توجه قرار گیرد:
1- هر یک از راهیافتگان به مرحله کشوری، لازم است دقیقاً راس ساعت و تاریخ مورد نظر با مراجعه به لینک اعلامی در بند 2، وارد سامانه آزمون آنلاین شده و تنها با وارد نمودن کد ملی خود، به قسمت مربوط به برگزاری آزمون ها وارد شوند.
2- لینک مربوط به آزمون های بخش معارفی به شرح ذیل می باشد: (عدد 26 به صورت لاتین تایپ شود)
3- شرکت کنندگان محترم لازم است قبل از شروع آزمون، از سرعت و اتصال پایدار خط اینترنت خود و سلامت رایانه مورد استفاده اطمینان حاصل نموده و تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.
4- درصورت عدم امکان دسترسی به خط اینترنت، لازم است شرکت کنندگان محترم حداکثر تا 25 بهمن ماه موضوع را به واحد قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم جهت حضور این عزیزان در مرکز آزمون های الکترونیک دانشگاه در تاریخ های اعلامی به عمل آید.
5- تعداد سوالات 50 عدد به صورت تستی و مدت زمان آزمون حدود 30 دقیقه خواهد بود.
6- انتظار می رود معاونین، روسا و مدیران محترم واحدهای تابعه دانشگاه درخصوص حضور بدون دغدغه راهیافتگان به مرحله کشوری بخش معارفی در تاریخ های اعلامی، همکاری و مساعدت لازم را مبذول فرمایند.

ردیف

رشته

زمان اجرا

ساعت

1

حفظ نهج البلاغه

 

 

8 اسفند

9

2

احادیث اهل بیت(ع)

10

3

سبک زندگی اسلامی

11

4

ترجمه و تفسیر

12

5

مفاهیم نهج البلاغه

14

6

احکام

15

7

حفظ صحیفه سجادیه

 

 

9 اسفند

9

8

پرسمان قرآنی

10

9

سیره معصومین (ع)

11

10

حفظ موضوعی

12

11

مفاهیم صحیفه سجادیه

14

12

نماز

15