جناب آقای دکتر قدرت اخوان اکبری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل منصوب شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۲۳۲ اخبار مهم
تعداد بازدید:۵۴۳۷
طی حکمی از سوی دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر قدرت اخوان اکبری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل منصوب شد.
جناب آقای دکتر قدرت اخوان اکبری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل منصوب شد

جناب آقای دکتر قدرت اخوان اکبری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل منصوب شد.

متن حکم بشرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قدرت اخوان اکبری
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل

با سلام؛

پیرو ابلاغ شماره ۸۴۰/۱۰۰ مورخ ۳۰/‏۰۹/‏۱۳۹۵‬ و با توجه به مصوبه مورخ ۱۷/‏۱۱/‏۱۳۹۵‬ کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اردبیل منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیر


نظر شما :

راثی ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۷:۲۲
باعرض تبریک وآرزوی موفقیت برای آقای دکتر اخوان . الحمدالله از روزی که منصوب شده اند پرداختی پرسنل بموقع و بخوبی انجام گرفته است انشاالله بهمین منوال ادامه یابد. ضمنا با استفاده از مدیران توانمند بتوانند به مدیریت خودشان بهتر از گذشته قدرت بخشند.
کنعان96 ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۲
آقای دکترتبریک ،امیدوارم موفق وکامیاب باشید.ضمناً کارکنان بخصوص پرستان زحمتکش بیمارستان دکترفاطمی اردبیل دریابیدیک سالی ازکارآنه پرستاران خبری نیست .تورخدا این پرستاران زحمتکش رافراموش نکنید .