مدیریت اطلاعات سلامت

تعداد بازدید:۲۴۸

فاطمه پیرقلی

شرح وظایف

  • تقسیم کار بین پرسنل تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه صحیح عملکرد ایشان
  •  شرکت در کمیته های بیمارستانی ذیربط و تنظیم و پیگیری صورتجلسات کمیته مدرک پزشکی بعنوان دبیر کمیته
  •  نظارت بر صدور جواز دفن و گواهی ولادت
  • نظارت بر تکمیل بودن پرونده ها در زمان پذیرش تا ترخیص بیمار
  • تهیه گزارشات ، اطلاعات و آمارهای مختلف برای مقامات ذیصلاح
  •  پیگیری نامه های اداری و قضایی(بیمه ، پزشکی قانونی ، دادگاه ، نیروی انتظامی و ...) با رعایت اصول محرمانگی
  • برآورد و پیگیری نیازهای بخش مدارک پزشکی
  • نظارت بر ورود و خروج پرونده ها
  • نظارت بر نحوه پاسخگویی به شکایات قانونی
  • همکاری در تحویل پرونده جهت امور تحقیقاتی
  • درخواست و نظارت بر تهیه کلیه فرمها و پوشه های پرونده های بیمارستانی
  • بررسی و تحقیق درباره طراحی و اصلاح بهبود فرمهای مدارک پزشکی ، روشهای کار ، وسایل ، جا و مکان بخش مدارک پزشکی
  •  بررسی آمار و گزارش اقدامات واحد مربوطه به صورت ماهیانه جهت ارائه به مقام مافوق
  •  شرکت در برنامه های آموزشی- تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفتها در زمینه شغلی
  •  آموزش تئوری و عملی افراد تحت نظر
  •  نظارت بر رعایت نظم و انضباط اداری پرسنل
  •  پیگیری تأمین نیروی انسانی در واحد مربوطه
  •  تهیه برنامه کشیک پرسنل و محاسبه ساعت اضافه کار و امتیاز طرح مشارکت کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
  • ارزشیابی سالیانه و ماهیانه کارکنان تحت پوشش
  • برنامه ریزی ، تقسیم کار و در صورت مرخصی جایگزینی نیرو در واحد مربوطه
  •  نظارت بر عمکرد و نحوه برخورد کارکنان تحت پوشش.
  •  برقراری ارتباط منطقی بین بخش مدارک پزشکی و سایر بخشهای بیمارستان
  • حضور و غیاب کارآموزان رشته مدارک پزشکی و کنترل آنها طبق چک لیستهای مربوطه
  • همکاری و ارتباط نزدیک با پرسنل واحدهای بخش مدارک پزشکی و سایر بخشهای بیمارستان
  • دارا بودن حسن خلق و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط با ارباب رجوع و پرسنل
  •  پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ می شود
آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۸