رسیدگی

تعداد بازدید:۲۶۵

شرح وظایف

  • کار با نرم افزارها و سامانه های مربوطه
  • رسیدگی به اسناد مالی هزینه‌ای و تطبیق با قوانین و دستورالعمل‌های اجرائی
  • رسیدگی به اسناد هزینه‌ای عاملیتها و تطبیق با قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه
  • رسیدگی به اسناد تنخواه‌گردان ، پیش‌پرداختها و علی‌الحساب‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه
  • رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده اشخاص حقیقی و حقوقی
  • پاسخگویی به مراجع نظارتی
  • رسیدگی به اسناد پرداختی پرسنلی با آخرین دستورالعمل‌های صادر
  • شرکت در جلسات مربوطه
  • مطالعه بخشنامه ها ، موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی 
  • تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه 
  • مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها به مقام ذیربط
  •  ابلاغ قوانین  و مقررات و تصویب نامه و دستورالعمل ها به افراد مرتبط
  • انجام امور مربوط و رفع نقص واخواهی اسناد هزینه که از سوی مسئولین ذیربط و حسابرسان دیوان محاسبات مورد ایراد قرار می گیرد.
  • استعلام در مورد فاکتورهایی که نیاز به تعیین قیمت مصوب در قیمتهای بازار در پرداختهای اداری باشد.
  • انجام مکاتبات لازم در زمینه های مختلف در صورت نیاز 
  • تماس مستمر با اموال وخرید کالا و خدمات جهت اطمینان از صحت مدارک مربوط به رسید و خروج کالا
  • پیگیری و پاس اسناد در واحد رسیدگی ستاد (واحد غیر مستقل)
  • انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام ما فوق
آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۸