دفترداری

تعداد بازدید:۲۲۳

شرح وظایف

 

  • تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری
  • صدوراسناد حسابداری باتوجه به نظام مالی دانشگاه
  • اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت بموقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی
  • ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده
  • کنترل اسناد حسابداری مکانیزه با پیش نویس مربوطه و رفع اشکالات احتمالی و صدور آنها
  • اتخاذ ترتیبات مناسب به منظور تدارک و پلمپ بموقع دفاتر قانونی
  • ثبت دفاتر قانونی با رعایت آیین نامه مربوطه و نگهداری دفاتر کل و روزنامه بر اساس ضوابط قانونیو تهیه گزارش آزمایشی
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحدهای مالی
  • همخوانی هزینه ها با اداره اعتبارات
  • همخوانی تخصیصهای پرداختی و پاس اسناد کارپردازی
  • کنترل دقیق عملیات  و اسناد و مدارک ثبت شده در رایانه
  • ثبت کلیه قراردادهای منعقده در سیستم نرم افزار
  • انجام سایر وظایف محوله از طرف مقام ما فوق
آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۸