انتظامات

تعداد بازدید:۳۵۰

شرح وظایف

  • برقراری نظم و امنیت در واحدهای مختلف و گزارش به موقع اتفاقات روزانه به مافوق
  • پیشگیری از سرقت اموال بیمارستان
  • اطاعت از دستورات مافوق و رعایت سلسله مراتب اداری
  • تکریم ارباب رجوع
  • هوشیاری کامل و عدم استفاده از لوازم صوتی وتلفن همراه
  • کنترل و جلوگیری از همراهان اضافی در بخشهای بستری
  • داشتن ظاهری آراسته و مرتب و استفاده از لباس فرم به طور کامل و اتیکت شناسایی
  • حفظ اسرار پزشکان و بیماران مرکز
  • کنترل ورود و خروج افراد، وسایط نقلیه و حمل و نقل اموال، تجهیزات، اشیاء و سایر کالاها طبق دستورات صادره و ثبت آن ها در دفاتر
  • اطلاع فوری اتفاقات و حوادث ناگهانی نظیر آتش سوزی ، دزدی و خرابی به مسئولین مربوطه و اقدامات احتیاطی اولیه
  • سرکشی های مکرر در طول مدت شبانه روز در محدوده محل خدمت
  • به کارگیری سیستم های حفاظتی و امنیتی الکترونیکی
  • انجام سایر وظایف محوله ازطرف مقام مافوق
آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۸